• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Zmarta - Jämför lån (ny)
3. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC
4. Binly - Lån utan UC
5. Brixo - Lån utan UC
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Credifi - Lån utan UC
8. Nätlån - Lån utan UC
9. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
10. Viaconto - Lån utan UC
11. Vivus - Lån utan UC

Kredera utbetalning

Lasse.K.

Aktiv medlem
Poäng: 136
Blev medlem
29 Augusti 2022
Meddelanden
46
Mottagna reaktioner
47
Poäng
136
Hej. Blev beviljad 5000:- hos kredera som jag då också gjorde uttag på. Det står på sidan att kontoöverföringen är gjord men har inte fått in några pengar än. Gjorde uttaget i förmiddags och det står att det betalas ut ca 5 minuter efter man gjort uttag. Någon med erfarenhet av deras utbetalningar?
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Nick1

Ny medlem
Poäng: 1
Blev medlem
14 Oktober 2022
Meddelanden
1
Mottagna reaktioner
0
Poäng
1
Hej. Blev beviljad 5000:- hos kredera som jag då också gjorde uttag på. Det står på sidan att kontoöverföringen är gjord men har inte fått in några pengar än. Gjorde uttaget i förmiddags och det står att det betalas ut ca 5 minuter efter man gjort uttag. Någon med erfarenhet av deras utbetalningar?
Har du fåt pengarna ?jag har samma problem 4 timmar nu har inte fåt utbetalning
 

kevint284

Ny medlem
Poäng: 1
Blev medlem
16 Oktober 2022
Meddelanden
3
Mottagna reaktioner
0
Poäng
1
Hej. Blev beviljad 5000:- hos kredera som jag då också gjorde uttag på. Det står på sidan att kontoöverföringen är gjord men har inte fått in några pengar än. Gjorde uttaget i förmiddags och det står att det betalas ut ca 5 minuter efter man gjort uttag. Någon med erfarenhet av deras utbetalningar?
Hej samma sak för mig hur gick det för dig? har swedbank
 

Nelyh

V.I.P
Poäng: 167
Blev medlem
6 September 2020
Meddelanden
334
Mottagna reaktioner
42
Poäng
167
Nu är pengarna slut på kredera. "Inga nya ansökningar tas emot för tillfället".
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp